Medewerker service desk

Februari 2022
Voltijds

Bedrijf

Diplad - opgericht in december 2014 - is de IT-leverancier van de Orde van de Vlaamse Balies (OVB), de wettelijke beroepsorganisatie die ruim 10.500 advocaten vertegenwoordigt die aangesloten zijn bij 7 Vlaams balies. Deze jonge en dynamische IT-organisatie heeft als doelstelling om, in opdracht van de OVB, een leidende rol te spelen in de verdere digitalisering van het advocatenberoep, onder meer door de uitbouw van het “Digitaal Platform voor de Advocaat (=DPA)”.

Taakomschrijving

  • Als service desk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt inzake IT-problemen voor de baliemedewerkers en de advocaten.
  • Je streeft ernaar de mensen zo snel mogelijk te helpen, indien nodig zoek je bijkomende informatie bij je collega’s. 
  • Je krijgt vooral eerstelijns maar ook tweedelijns supportvragen, waardoor je in deze dynamische omgeving de kans krijgt om veel bij te leren. 
  • Je werkt met een service desk logging- en rapporteringssysteem dat conform is aan de ITIL standaarden voor service desk management.
  • Door middel van logging- en monitoring analyseer je de problemen en sta je mee in voor de proactieve opvolging. 
  • Je bent de eindverantwoordelijke van de communicatie naar de klant toe, vlotte communicatie met collega’s van de tweedelijns ondersteuning (intern of extern) zijn hierbij van groot belang.
  • Je werkt onder leiding van de verantwoordelijke van de service desk.
  • Je werkt nauw samen met je collega’s, wisselt met hen informatie uit over de laatste nieuwe ontwikkelingen bij Diplad en anticipeert op de impact hiervan voor de service desk.

Profiel

  • Je genoot een bacheloropleiding in een informatica-technische richting en bij voorkeur heb je al ervaring opgebouwd op een service desk die volgens de ITIL principes werkt. 
  • Kennis en ervaring inzake ITIL zijn een sterk pluspunt. 
  • Problemen oplossen boeit je.
  • Je zorgt voor een vlotte en efficiënte communicatie naar collega’s of externe dienstverleners.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je klantgerichtheid zorgt ervoor dat je de advocaten en medewerkers op een vriendelijke en professionele manier te woord staat. 
  • Je gaat proactief en nauwkeurig te werk en je neemt initiatief. 
  • Je bent Nederlandstalig, maar hebt ook kennis van Frans en Engels.

Aanbod

  • Een jong IT-bedrijf in volle groei en ontwikkeling, met een ambitieus plan voor de vernieuwing en de verdere uitbouw van het Digitaal Platform voor de Advocaat. We bieden je een interessante job in met kans op doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris in overeenstemming met je ervaring.
  • Een reeks extralegale voordelen: maaltijdcheques, vergoeding woon-werkverkeer, bijkomende vakantiedagen en hospitalisatieverzekering.
  • Een job in het centrum van Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
  • De mogelijkheid om continu bij te leren in een stimulerende omgeving, dankzij een aangepast opleidingstraject.
  • Een gevarieerde en boeiende job in een dynamische en aangename sfeer.

Indien je interesse hebt in deze vacature, aarzel dan niet om ons te contacteren:

Annick Vercraeye: annick.vercraeye@diplad.be, tel. 02/895 78 28

cvba Diplad

Koningsstraat 146, 4e verdieping
1000 Brussel